Nederland Kiest: Uitslag Tweede kamer verkiezingen woensdag 9 juni 2010 Nederland 1

by / dinsdag, 08 juni 2010 / Published in Nieuws, Televisie

Op woensdag 9 juni is bij de Nos op Nederland 1 het programma “Nederland Kiest” te zien. Een avondvullend programma rondom de Tweede  kamer verkiezingen.  Met om 21:00 uur een exit-poll.  Later volgen de uitslagen van de diverse gemeenten.

Verder zijn er diverse live schakelingen tussen de partijbijeenkomsten.

Om 23:00 uur is het slot-debat van Paul Witteman en de lijsttrekkers.

Nederland kiest!! Welke partij wint en welke verliest? Wie wordt de grootste partij en mag uiteindelijk gaan regeren?

Nederland kiest woensdag 9 juni NOS Nederland 1 om 20:30 uur

Door: oranjemuziek.nl

Win een compleet verzorgde vakantie naar Turkije. Klik HIER om meer te lezen.

Concert uitverkocht? Concert kaarten

Klik hier om naar het nieuws van vandaag te gaan.

Lees ook:


One Response to “Nederland Kiest: Uitslag Tweede kamer verkiezingen woensdag 9 juni 2010 Nederland 1”

  1. Diosa says : Beantwoorden

    Met het geloof de Islam is niets mis mee, maar aan een geloof hangen mensen aan en die mensen kunnen ervoor zorgen dat een geloof , welk geloof dan ook, verkeerd wordt neergezet, zo ook met de islam. Men verschuilt zich achter een geloof om zo een daad te kunnen verichten, dat is nog laf ook. Mede hierom is er ook zoveel gedonderd in het midden oosten!

    Helaas, maar een feit, de geschiedenis wemelt van de religieuze, ritualistische en sociale elementen die van de ene maatschappij zijn gestolen om een andere te helpen opbouwen.
    Hiermee beschermt men het eigen geloof, om het andere te verafschuwen of als slecht af te schilderen.

    Wij voelen ons als NLder achteruit gezet, er heerst geen, gelijke moniken, gelijke kappen.
    Voorbeeld; een moskee mag gebouwd worden en jij als NL burger, mag je schuurtje van die zelfde gemeente niet verlengen of dakkapel niet plaatsen, omdat dit
    niet in het straatbeeld past, wat klopt hier niet!
    Kijk en zulke soortgelijke praktijen brengt onvrede met zich mee in ons land.
    Daarom voor iedereen, gelijke moniken, gelijke kappen.

    Simpel uitgelegd, jij kan je gastvrij opstellen, waardoor het bezoek zich thuis voelt bij jou en graag bij je komt, maar je wilt
    wel dat ze zich gedragen en jouw huisregels jouw normen en waarden respecteren….toch.
    Dat geld ook voor ons eigen landje, men wals door onze te grote tolerantie, over onze normen en waarden heen, over ons cultuur en beschaving. Dat kunnen we als Nederlander niet meer tolereren. Nieuwkomers, moeten zich zeker thuis voelen in ons land, maar moeten zich aanpassen, aan onze begrippen en traditie.
    Niks, gescheiden les, niks niet door een mannelijke arts worden behandeld, niks burka, gewoon de normen in ons land accepteren, daarmee basta! Lijken wel een stel verwende pubers, nou men weet hoe dat vaak gaat! Gewoon duidelijkheid en disipline.
    Heb je daar moeite mee, jammer dan, dan maar terug naar land van herkomst, ook die zich misdragen, dat kost onze maatsschappij, onnodig veel geld! Men moet dankbaar zijn, dat men in Nederland mag verblijven, vaak was het in hun land kommer en kwijl en dat mis ik
    bij allochttonen, nouja, niet bij allen, meer bij Marokanen en Antilianen. Het is voor hun lui lekker land, men denkt hier de lakens uit te delen.

    Dat er zo’n partij als PVV is opgestaan, zegt al genoeg, over de onvrede en ongenoegen in ons land. Tis goed dat er zo’n partij nu is, dat houd ons allen wakker en waakzaam.
    Maar aan de andere kant, ook weer niet, was alles voor het volk naar wens, was zo’n partij nooit ontstaan.

    Je moet alleen door de woorden van Wilders heen kijken wat hij zegt!
    Dan hoor je wat hij bedoel!

    “Men zal de oren open moeten houden, om nog meer openheid te verkrijgen, in de stilte van het geluid!

    Het zou echter niet uit mogen maken, wie of waar men in gelooft, maar de mens zelf drukt hier een stempel op. Men gebruikt vaak zijn ego en macht. Maar we vergeten hierbij dat we tenslotte allemaal kracht en energie putten uit het Goddelijke uit dezelfde bron, een geloof in God of in Goden en Godinnen, moeder natuur, het maakt niet uit. Respect voor elkaars geloof, zonder een oordeel, fabel of leugen dat rond gaat om elkaars geloof te bestoken, vind ik van God los zijn en zeker niet zuiver. Elk geloof heeft zijn eigen waarde, zijn mooie kracht, alleen de mens vervormt het om zijn eigen geloof geloofwaardig te maken. Dat is foute boel, daar moeten we maar eens mee ophouden! Elkaars geloof respecteren en een warm hart toewensen, ook al staat men niet achter elk geloof, dat maakt niet uit. Het gaat erom dat de mensheid hier kracht uit put en verlichting van ondervindt, zich er veilig bij voelt, of nog mooier, genezing vindt. Een geloof dat de mens geen beperkingen oplegt, waardoor het verder kan groeien in het zijn, dat is pas een zuiver geloof. Een geloof dat niet bang is dat zijn volgelingen elders gaan proeven, is een geloof met vrijheid, kracht, vertrouwen en respect. Bangmakerij in een geloof om zieltjes te behouden, of verbieden iets te doen buiten hun geloof om, blokkeert een mens om te kunnen groeien in het zijn en is alles behalve zuiver. Het is mensen in hun vrijheid beperken, dat kan in mijn ogen NOOIT de bedoeling zijn, van geen enkel geloof. Het kan ook niet zijn dat men op de tenen loopt als men buiten het geloof iets onderneemt, omdat men dan denkt een zonde te hebben begaan. Ook niet in de naam van een geloof of God een mens van zijn leven beroven, dat is niet aan ons om dit te doen! Nee, dit is iets wat door de mens zelf wordt bedacht en opgelegd, in mijn ogen een ongezond iets. Men neemt dan een machtspositie in en stijgt boven zijn ego uit en dat heeft niets te maken met religie! Net zo min als het dragen van een hoofddoek of Burka, welke meerwaarde brengt dit bij een geloof? Ben je dan een slechte mens, bij het niet dragen ervan, omdat dit beschreven staat in de Koran? Wie heeft de Koran of Bijbel geschreven? De mensheid, vaak mannelijk! Macht uitoefenen, onderdrukking! Maar geloven doe je met je hart en ziel, met je intentie, dat is je pure innerlijke kracht om te geloven, waar jij voor staat. Dat zit hem niet of je nu wel of geen Burka draagt, of je een kijkje neemt achter de schermen van een andere religie, of aan een van hun religiefeesten meedoet, wel of niet naar de kerk/moskee gaan. De buitenkant zegt niets, over je pure zuivere innerlijke kracht! Welk geloof men nu ook heeft, heb respect, zonder boven je ego uit te stijgen. Durf achterom te kijken, dan kan je met een zuiver gevoel, achter jouw geloof/religie staan. Het maakt niet uit waar je dit uitoefent, in een kerk/moskee,open natuur! Het gaat om je zuivere pure intentie!

    Even voor de duidelijkheid, tis ook niet mijn partij.

    We gaan zien welke regering we nu krijgen.
    Voor mij mag het linkser, liefs met de SP, geen groen links, laat het kapitaal maar verdeeld worden.
    Maarja, dan stoot je liberaar tegen het hoofd!

    Voedselbanken en daklozen ook kinderen, horen niet thuis in een straatbeeld van een welvarend land.
    Nou ja, nu even niet welvarend, dus delen dat kapitaal!

Geef een reactie

TOP